SKAPA DIN EGEN CONTENTMASKIN!
– Hur bra låter inte det?
🤔 Kämpar du också med att få till detta med content och har svårt att vara både konsekvent och uthållig i ditt arbete med skapandet?
❌ Har du system på plats men ditt budskap känns generiskt, tunt och tråkigt?
Grejen är ju faktiskt så att skapa innehåll har visat sig vara den kanske viktigaste komponenten i ett framgångsrikt sälj- och marknadsarbete över tid.
De organisationer som är mest framgångsrika i den nya ”hybridvärlden” vi lever i gör tre saker som tydligt skiljer dom från konkurrenterna och dessa är:
1️⃣ Det finns en tydlig mottagare av allt content
2️⃣ Det finns en röd tråd i allt budskap oavsett vem på företaget som kommunicerar (Mål + plan ör tydlig)
3️⃣ Content som är framgångsrikt återanvänds
I avsnitt #152 går igenom de olika stegen som bygger din contentmaskin för att du enkelt ska kunna bygga din egen framgångsrika maskin!
Förresten, vad är egentligen content och vad innebär content för dig?
Två viktiga frågor att ha med sig in i avsnittet.
Trevligt lyssnande!