SKAPA DIN EGEN CONTENTMASKIN!
– Hur bra lĂ„ter inte det?
đ€ KĂ€mpar du ocksĂ„ med att fĂ„ till detta med content och har svĂ„rt att vara bĂ„de konsekvent och uthĂ„llig i ditt arbete med skapandet?
â Har du system pĂ„ plats men ditt budskap kĂ€nns generiskt, tunt och trĂ„kigt?
Grejen Àr ju faktiskt sÄ att skapa innehÄll har visat sig vara den kanske viktigaste komponenten i ett framgÄngsrikt sÀlj- och marknadsarbete över tid.
De organisationer som Ă€r mest framgĂ„ngsrika i den nya ”hybridvĂ€rlden” vi lever i gör tre saker som tydligt skiljer dom frĂ„n konkurrenterna och dessa Ă€r:
1ïžâŁ Det finns en tydlig mottagare av allt content
2ïžâŁ Det finns en röd trĂ„d i allt budskap oavsett vem pĂ„ företaget som kommunicerar (MĂ„l + plan ör tydlig)
3ïžâŁ Content som Ă€r framgĂ„ngsrikt Ă„teranvĂ€nds
I avsnitt #152 gÄr igenom de olika stegen som bygger din contentmaskin för att du enkelt ska kunna bygga din egen framgÄngsrika maskin!
Förresten, vad Àr egentligen content och vad innebÀr content för dig?
TvÄ viktiga frÄgor att ha med sig in i avsnittet.
Trevligt lyssnande!