Kanonämne om du frågar oss men hur nöjda är ni egentligen med ert CRM?
– En undersökning publicerad i Forbes magazine visar på att 48% av alla tillfråga säljchefer inte var nöjda. Nästan hälften alltså. Inte bra. Inte bra alls.
I avsnitt #212 tar vi därför upp problematiken med att köpa ett CRM och tro att ska lösa allt gällande data och rapportering. Det är inte riktigt så det fungerar.
Utan att ha en plan för hur du ska jobba i ett CRM så kommer inte investeringen att ge den avkastning som du förväntat dig men lugn, vi är här för att hjälpa till.
I avsnittet går vi igenom de fem områden som är viktiga att fokusera på vid införandet av ett nytt CRM och de är: datakvalitet, utbildning och användande, integration med andra system, och verktyg, anpassning och skalbarhet och till sist, rapportering. Allt för att införandet ska bli en succé!
Lyssna på Spotify https://lnkd.in/dHzPN-ix