Alphov & Lopez svarar ger alla er som lyssnar möjligheten att vara en del av showen genom att skicka in era brännande frågor inom ledarskap, produktivitet, försäljning, teamutveckling och marknadsfrågor.
Två väldigt bra frågor i fokus denna veckan där vi tror att det är stor igenkänning på, framförallt, fråga två men många brottas nog även med fråga ett.
Fråga ett kommer från en försäljningschef och är kort men väldigt koncis: ””På vilket sätt kan jag som säljchef hantera och utnyttja den enorma mängden data för att fatta välgrundade beslut utan att bli det överväldigande?”
Fråga två lyder: ”Jag har kämpat med att få min att göra-lista att fungera på ett bra sätt. Har haft detta problem, om jag ska vara ärlig, så länge jag kan minnas och problemet är att listan tenderar listan att bli alltför lång, vissa uppgifter blir aldrig klara och jag hamnar i ett läge där jag ständigt behöva skjuta upp saker. Har någon haft liknande utmaningar och hur tycker du jag ska hantera min listan?”
Lyssna exempelvis via Apple podcaster
Trevligt lyssnande!
Michael & Oliver